İş Akış Prosedürü

A- Hizmet Alımı İş-Akışı

 

1- Hizmet/Ürün Talep Formu doldurularak NÜRDAM’ a e-posta, kargo yada elden gönderilir,

2- Talep değerlendirme sonucu müşteri kuruluşa gönderilir,

3- İstenen Hizmete/ürüne karşılık gelen ücretler BAİBÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü’ne yatırılır,

4- Talep edilen hizmet ya da ürün satışı gerçekleştirilir,

5- Sonuçlar/satın alınan ürün teslimatı gerçekleştirilir.

 

 Detaylandırılmış İş Akış şemasına ulaşmak için tıklayınız

 

Herhangi bir konuda bilgi almak için nrdc@ibu.edu.tr yada yalcin.kalkan@ibu.edu.tr adresine e-posta gönderebilir yada 0374 254 10 00- 8130 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

 

Ödeme Bilgileri:
 

Banka adı: Ziraat Bankası, Bolu Şubesi
 

Hesap adı: Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Nükleer Radyasyon Dedektörleri Uygulama ve Araştırma Merkezi D.S.İ.

Vergi No: 632 103 8968
 

IBAN: TR 43 0001 0025 6497 8176 5250 01

 

Ödeme Gerçekleştirilirken Dekontun Açıklama Kısmına NÜRDAM hizmet/ürün bedeli yazılmalıdır.

 

 

B- Yeni Katılımcı- Oryantasyon Eğitimi İş-Akış Şemasına ulaşmak için tıklayınız

 

C- Birim Teknoloji Yol Haritası Hazırlama İş-Akış Şemasına ulaşmak için tıklayınız