A- Hizmet Alımı İş-Akışı
1- Hizmet/Ürün Talep Formu doldurularak NÜRDAM’ a e-posta, kargo yada elden gönderilir,
2- Talep değerlendirme sonucu müşteri kuruluşa gönderilir,
3- İstenen Hizmete/ürüne karşılık gelen ücretler BAİBÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü’ne yatırılır,
4- Talep edilen hizmet ya da ürün satışı gerçekleştirilir,
5- Sonuçlar/satın alınan ürün teslimatı gerçekleştirilir.
Detaylandırılmış İş Akış şemasına ulaşmak için tıklayınız
Herhangi bir konuda bilgi almak için nrdc@ibu.edu.tr yada yalcin.kalkan@ibu.edu.tr adresine e-posta gönderebilir yada 0374 254 10 00- 8130 numaralı telefonu arayabilirsiniz.
Ödeme Bilgileri:
Banka adı: Ziraat Bankası, Bolu Şubesi
Hesap adı: Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Nükleer Radyasyon Dedektörleri Uygulama ve Araştırma Merkezi D.S.İ.
Vergi No: 632 103 8968
IBAN: TR 43 0001 0025 6497 8176 5250 01
Ödeme Gerçekleştirilirken Dekontun Açıklama Kısmına NÜRDAM hizmet/ürün bedeli yazılmalıdır.
B- Yeni Katılımcı- Oryantasyon Eğitimi İş-Akış Şemasına ulaşmak için tıklayınız
C- Birim Teknoloji Yol Haritası Hazırlama İş-Akış Şemasına ulaşmak için tıklayınız